close



這是今天BUY家的成果

雖然有超出預算

但感覺一整個HIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGH 開心啦!!

 

MAC 眼部刷具

M·A·C professional brushes are hand-sculpted and assembled using the finest quality materials. They feature birch, linden and ramin wood handles, nickel-plated brass ferrules.

購買原因~

因為看到Youtub上面很會化妝的人用的刷具總是常常提到#239....所以對MAC的刷具一整個很心動,加上剛好想要在買基本款的刷具,所以鎖定#239,又想說買個兩支好了(靠櫃只買一隻刷子實在有點奇怪,雖然我有次只買顆腮紅過 ),在PTT爬了文後就再鎖定#219筆型煙燻刷(其實想買CC的啦,因為比較便宜 哈),就趁著週年慶衝啦~~~~~~


#219

Eyecolon 219 Pencil Brush
For precision shading on lid, in eye crease or along lash line. The soft, smooth fibers of this brush are gathered into a pencil-shaped tip. It is ideal for blending eyeliner into eye shadow to create a smoky looking eye.

#239

Eyecolon 239 Eye Shading Brush
Soft and dense to shade or blend eye shadow or emollient-based products. This brush has a tapered, rounded edge with smooth, firm, fine fibers. It can be used to build intense colour on the eyelid.

#224

(硬被推銷的,感覺有點ORZ 不過其實我也是有想要一隻鬆刷 只是沒想到是這樣買的,但可以用他來打亮ㄟ 又可以做眼妝的暈染 開心啦!!)

Eyecolon 224 Tapered Blending Brush
For controlled eye shadow application. This brush has soft fibers which taper to form a medium size dome shape.

 

BB Eye Shadow

購買原因:只是想買防曬唇蜜,櫃姐隨口問我還要看什麼我就隨口答了眼影(因為想說眼影都沒貨了咩,這樣我就可以全身而退 ),沒想到櫃姐很熱情....說可以幫我看 結果就給他找到有貨的,其實我那時腦子裡面根本沒有想要買,其實想要MINT但是果然也沒貨了,就隨便又指了HEATHER....哇咧 剛好有,結果我又"隨口"問了要怎麼搭,結果櫃姐又推薦SLATE,後來就一整個很喜歡SLATE,但就忘了為什麼也買HEATHER了...................

#HEATHER

(中譯:石南屬植物 ??? 估了一下 應該是形容一種淡紫色 其實頗美的)

#SLATE

(中譯:板岩,石板瓦)

可以拿來畫眼窩跟眉毛ㄟ 一物二用正得我心


今天又從櫃姐那邊學一招 真開心

但感覺兩顆差不多啊 鬼打牆

BUY的感覺真好 都是好物

SONG 拉!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    JC 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()